قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

سیاست حفظ حریم خصوصی

اطلاعات عمومی
این اطلاعات شامل مواردی است که مخصوص هر کاربر بوده و به کمک آن می‌توان کاربران خانه توتم را به‌صورت منحصربه‌فرد شناسایی نمود. برای نمونه می‌توان به نام و نام خانوادگی، نشانی، نشانی پست الکترونیکی (ایمیل)، شماره تلفن و سایر اطلاعاتی که به‌صورت عادی در دسترس عموم مردم نیست اشاره نمود. در هنگام استفاده از وب‌سایت ممکن است از کاربر خواسته شود تا برخی اطلاعات را وارد کند. اطلاعات خواسته‌شده فقط برای مقاصد ذکرشده در هنگام درخواست برای واردکردن آن اطلاعات و یا بر طبق این سیاست حفظ حریم خصوصی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.
اطلاعات مکانی
هنگامی‌که کاربر از خانه توتم برای سفارش کالای فیزیکی استفاده می‌نماید موقعیت مکانی وی ذخیره می‌شود.
تمامی اطلاعاتی که توسط کاربران در بخش کلینیک توتم (رزرو نوبت) برای پزشک ارسال می‌نمایند، کاملا ماهیت خیلی محرمانه دارد و تنها بین کاربر و پزشک و یا مشاور باقی خواهد ماند، بجز مواردی که با دستور قضایی در جهت ارتکاب جرمی باشد.
کوکی‌ها
کاربر باید آگاه باشد که اطلاعات و داده‌ها ممکن است به‌صورت خودکار و از طریق استفاده از «کوکی‌ها» جمع‌آوری شود. «کوکی‌ها» فایل‌های متنی کوچکی هستند که یک وب‌سایت می‌تواند از آن‌ها برای تشخیص کاربران مراجعه‌کننده مجدد، فراهم کردن امکان دیدبانی رفتار، جمع‌آوری اطلاعات کلی به‌منظور ارتقای وب‌سایت و مشخص کردن سمت‌وسوی تبلیغات استفاده کند. کوکی‌ها به سیستم کاربر ملحق نشده و به فایل‌های شما صدمه نمی‌رسانند. اگر کاربر مایل نیست تا اطلاعاتش از طریق استفاده از کوکی‌ها جمع‌آوری شود، در اغلب مرورگرها می‌توان به روشی آسان ویژگی کوکی را قبول و یا رد کرد.
بروزرسانی یا حذف اطلاعات
کاربر می‌تواند با استفاده از بخش اطلاعات کاربری و آدرس‌ها موجود در وب‌سایت ، درباره هرگونه بروزرسانی، تغییر یا تصحیح اطلاعات جمع‌آوری‌شده قبلی خود به خانه توتم اطلاع دهد. بعلاوه، به‌محض تقاضای کاربر، ما تلاش‌های منطقی تجاری خود را بکار خواهیم بست تا اطلاعات کاربر را از پایگاه داده‌های خود حذف کنیم؛ بااین‌وجود، ممکن است به‌واسطه داده‌های پشتیبانی و یا سوابق موارد حذف‌شده، حذف کامل داده‌های کاربر امکان‌پذیر نباشد


تغییرات سیاست حفظ حریم خصوصی

کاربران با ثبت‌نام در سایت خانه توتم، همچنین با هر بار استفاده از خدمات آن، می‌پذیرند که شرایط و قوانین حاضر را به صورت کامل مطالعه کرده و آن را با اطلاع کامل از شرایط و معانی‌اش پذیرفته‌اند. این شرایط و قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند. استفادۀ کاربران از خدمات، پس از هر بار تغییر در شرایط و قوانین، به معنی پذیرش تغییرات مذکور است. این قوانین برای مطالعه کاربران در سایت در دسترس است.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات خانه توتم، مانند متن، گرافیک، آرم، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولیدشده توسط خانه توتم جزئی از اموال خانه توتم محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار خانه توتم است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای خانه توتم محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها و اسامی خدمات قابل‌ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجادشده توسط خانه توام و علائم تجاری ثبت‌شده نیز در انحصار خانه توتم است و هرگونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.


قوانین و مقررات

 • ضروری است نوبت دهی اینترنتی صرفاً با مشخصات و اطلاعات بیمار انجام شود.
 • امکان لغو نوبت اخذ شده فقط تا ۴۸ ساعت قبل از موعد نوبت با هماهنگی پزشک مربوطه و صلاحدید ایشان انجام می‌شود.

کاربران می‌پذیرند امکان استرداد هزینه‌هایی که بر اساس شرایط استفاده از خدمات به شرکت می‌پردازند، فقط با صلاح‌دید پزشک وجود دارد.

کاربران می‌پذیرند هزینۀ ارائه خدمات از طرف شرکت مشخص می‌شود و پس از استفاده از آن نمی‌توانند اعتراضی نسبت به هزینۀ اعلام شده داشته باشند. بدیهی است از آنجا که کاربران مجاز به عدم پذیرش هزینۀ اعلام شده از سوی شرکت هستند، در صورت قبول، متعهد به پرداخت آن می‌شوند. به همین منظور کاربران با قبول این شرایط و قوانین اختیار دریافت و وصول مبالغ مورد مطالبۀ شرکت را به شرکت می‌دهند.

کاربران می‌پذیرند که شرکت ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و یا Push Notification به عنوان راه ارتباطی با آن‌ها استفاده کند. کاربران می‌توانند درخواست کنند که ارسال این پیام‌ها قطع شود، اما با انصراف از دریافت این پیام‌ها مشکلات احتمالی در استفاده از خدمات را می‌پذیرند و ممکن است اطلاعات مقتضی را به موقع دریافت نکنند.

 • پزشکان که از سرویس سیستم نوبت دهی خانه توتم استفاده می‌کنند، موظف به سرویس‌دهی به موقع و استاندارد در زمان مقرر به کاربران خانه توتم هستند و در صورت بروز هرگونه تاخیر در نوبت و یا مشکل در کیفیت درمان، با شماره تلفن پشتیبانی سایت ۰۲۱۲۶۸۰۲۸۴۵ و یا ایمیل totemichouse@gmail.com تماس حاصل فرمایید.
 • ضروری است که بیمار محترم رأس ساعت تعیین شده ( در مطب و یا به صورت آنلاین) حضور داشته باشد.
 • مسئولیت کیفیت ارایه خدمات سلامت و سایر خدماتی که از طریق خانه توتم معرفی شده اند به عهده سرویس دهنده سلامت مورد نظر می باشد.
 • خانه توتم تمام تلاش خود رابا بهره گیری از بهترین راه کارهای امنیتی بین المللی در جهت تامین امنیت اطلاعات و رعایت اصول حریم خصوصی در کلیه سرویس های ارایه شده خواهد نمود.
در صورت احتمال سواستفاده از سامانه، حق رهگیری وپیگیری قانونی مطابق با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران برای خانه توتم محفوظ می باشد.

ثبت نام

آیا پروفایل کاربری دارید؟ ورود

کاربران خارج از ایران میتوانند از ایمیل به جای شماره موبایل جهت تایید هویت استفاده کنند

ورود

آیا پروفایل کاربری ندارید؟ ثبت نام