درباره توتم

درباره توتم

ساختار خانه توتم بر اساس توجه به دنیای روانی و تفاوت و ارتباط آن با دنیای عینی و بیرونی است. آنجا که ماهیت وجودی انسان را در سایه علم روانکاوی آشکار می‌سازد و در پرتو‌ خوانش فروید به نادانسته‌های دانسته پندار، انسان از من کیستم اشاره می‌کند و به روشنگری و شفاف سازی مبتنی بر علت می‌‌پردازد که هیچ رخدادی بدون علت نیست.
انستیتو روانکاوی و هنر توتم مجموعه‌ای است متشکل از بخش های فرهنگی‌، هنری‌، سینمایی‌، آموزشی‌، پژوهشی و ‌درمانی که در گشتالت هویت خود، نیمرخ شخصیت انسان معاصر را در مسیر زیستن و خویشتن برای آنچه می‌تواند در شأن خود بنا نهد پذیراست؛ آری توتم تو خود تو هستی. 
دپارتمانٰ‌های موسسه فرهنگی هنری چند منظوره توتم با مجوز رسمی از وزارت ارشاد به شماره ثبت ۱۸۴۴، مؤسسه تحلیل روان توتم با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی به شماره ثبت ۳۰۹۶۳ زیر نظر سیدعلی سینا رحیمی شماره پروانه تخصصی 7695 سازمان نظام روان شناسی در پیوستاری بیش از یک دهه آغاز به فعالیت کرده است. 
اکنون همانگونه که کاستی و‌ کمبودهای شخصیت و رابطه انسان‌ها را به چالش روانکاوانه پذیرا بوده است به اهمیت دنیای روانی در عرصه فرهنگ، هنر و سینما در جامعه می‌پردازد. 

راه‌های ارتباطی
تلفن : ۰۲۱۲۶۸۰۲۸۴۵
ایمیل: totemichouse@gmail.com

اینستاگرام
گفتمان

ثبت نام

آیا پروفایل کاربری دارید؟ ورود

کاربران خارج از ایران میتوانند از ایمیل به جای شماره موبایل جهت تایید هویت استفاده کنند

ورود

آیا پروفایل کاربری ندارید؟ ثبت نام